flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Робоча інструкція прибиральника службових приміщень

ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                         Наказом  керівника апарату

                  Селидівського міського суду

                                                                                        Донецької області

                  від 21 лютого 2020 року № 7

 

РОБОЧА  ІНСТРУКЦІЯ

Прибиральника службових приміщень

 

1.Загальні положення

 1.1. Робоча інструкція прибиральника службових приміщень Селидівського міського суду Донецької області (далі – прибиральник) встановлює основні обов’язки та вимоги щодо  їх виконання, права та обсяг відповідальності особи, яка займає посаду прибиральника Селидівського міського суду Донецької області (далі - суду).

1.2. Прибиральник суду є працівником апарату суду приймається на посаду та звільняється з посади наказом керівника апарату суду з дотриманням вимог трудового законодавства.

 1.3. На посаду прибиральника суду приймаються особи, які за станом здоров'я  здатна виконувати об'єм роботи, передбачений даними функціональними обов'язками.

 1.4. Прибиральник суду безпосередньо підпорядковується керівнику апарату суду.

 1.5. Прибиральник  суду повинен знати Правила внутрішнього службового розпорядку суду, Правила поведінки працівника суду, норми і правила охорони праці, правила техніки безпеки, протипожежної безпеки. У своїй роботі керується Конституцією України, цією робочою інструкцією, наказами (розпорядженнями) та дорученнями керівника апарату суду та старшого секретаря суду.

 1.6. Прибиральник суду зобов'язаний дбати про позитивний імідж та авторитет судової установи.

 

2.Завдання та обов'язки

            2.1. Підтримує порядок протягом всього робочого часу в службових приміщеннях адміністративного будинку суду: кабінетах працівників апарату суду, залах судових засідань, приміщенні для обвинувачених (підсудних), засуджених, приміщенні конвою,  архіві, коридорах, холі, вбиральні, слідкує за чистотою прилеглої території суду.

            2.2. Щоденно проводить вологе прибирання кабінетів,залів судового засідання, коридорів, фойє та службових приміщень суду.            

            2.3. По мірі необхідності миє вікна та жалюзі в службових кабінетах та інших приміщеннях суду.          

            2.4. Збирає та виносить сміття із службових кабінетів, коридорів та слідкує, щоб на території суду дотримувався належний санітарно-гігієнічний стан.           

           2.5. Щоденно прибирає санвузли, що знаходяться в приміщенні суду, із застосуванням миючих та дезинфікуючих засобів.

           2.6. По мірі необхідності  очищає від снігу та льоду, прибирає територію навколо приміщення суду.           

            2.7. Дбає про дотримання загального режиму порядку, чистоти і охайного вигляду всього приміщення суду. 

            2.8. Повідомлє керівника апарату, про будь-які недоліки (пошкодження, несправності), виявлені у процесі виконання своїх обов’язків та завдань.          

            2.9. Виконує іншу роботу за вказівкою керівника апарату суду та старшого секретаря суду, що стосується підтримання належного рівня санітарно-гігієнічного стану службових приміщень суду.

 

3.Права

              3.1. Користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України, Законом України «Про судоустрій та статус суддів» та іншими актами законодавства.

             3.2. Вимагати від працівників та відвідувачів дотримання правил гігієни та підтримання порядку на робочих місцях.

             3.3. На соціальний та правовий захист відповідно до свого статусу.

             3.4. Вносити керівнику апарату пропозиції з питань поліпшення умов праці.

             3.5. Брати участь у нарадах та зборах трудового колективу суду.

 

4.Відповідальність

            Прибиральник суду відповідно до законодавства України несе відповідальність:

             - за неякісне або невчасне виконання обов'язків і завдань;

           - за порушення Правил внутрішнього службового розпорядку суду, Правил поведінки працівника суду;

 - за недодержання правил пожежної безпеки та охорони праці.

 

 

З посадовою інструкцією ознайомлений (на)

_____________        ___________           _____________________

      (підпис)                   (дата)                                (П.І.П)